Minä

torstai 31. lokakuuta 2013

Pelottelua ja haukkumista

Juu eli taas tällainen "normaali" viikko,.. Kaikki tuntuu olevan mua ja ingaa vastaan. Haukuin Inkaa ja Inka loukkasi minua ja Se ja Aada+kaikki muutki vihaa nyt just mua ja ingaa. Tänään on ratsastus ja toivon että Se piristäisi edes hiukan mun mieltä. ); Sitten vielä Aada on mennyt haukkumaan mun bestistä Ingaa sen blogissa. Moalla on yskää. Se kuulostaa ihan hirveältä. Koko matkan hain sitä tarhasta Se yski. ):
Tänään on myös Halloween,.. Ei taida tulla "kavereiden" kanssa bileitä,kuten joka vuosi. Inga lähtee ikaalisiin ja muut on meitä vastaan. Tänä halloweenin vietän sitten tallilla. Hyvää halloweenia kaikille!;) Kerron illalla vielä miten ratsastustunti meni (:!

Ratsastustuntini
Meni tosi kivasti (:. Se piristi tähän pimeään arkeen ihanasti!! Ratsastin Melvinillä. Mentiin ravia ilman jalustimia ja jalustimien kanssa. Olisin mennyt Moalla,mutta sen yskä oli niin paha että en mennyt sillä ;(
Pysykää kuulolla!! Tulossa on riitaa ja hevosia!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti